09 March 2014

#prayformh370 .. sayu je hati




Dari malam tadi .. sampai ke hari ni
still no news bout them

pesawat malaysia airlines mh370 hilang dari radar
tak dapat dikesan

sempat juga yong scroll gamabr2 dalam instagram 
dgn hashtag #prayformh370 & #malaysiairlines

allah ..
kau kuatkanlah hati2 mereka
kau permudahkan lah segala urusan mereka
kaulah yg mengetahui segalanya
segala di langit dan di bumi adalah dalam kuasaMu

ada 2 orang baby kan
warga ukraine dgn china kalau tak silap

hurm...
kalau nak bayangkan perasaan diorang
memang tak terbayang

yong pon baru sekali naik flight
tu pon dgn air asia
family trip ke kota kinabalu

bgegar sikit pon dah debor
lagi la diorang


sayu je rasa hati ni
allah ja yang tau
dah kalau kita yg tak da kena mengena dgn pesawat tu pun sebak..
tambah2 lagi la yang ahli keluarga diorang naik pesawat tu!
heran kan dgn manusia yg hati kering selamba badak dok up status yg bukan2
nak pulak masuk politik , krn pilot org negeri sekian-sekian

lagi annoying dok selfie dlm IG pastu hashtag #prayformh370


2 comments:

  1. banyak yang cuba cari publisiti murahan bila ada tragedi macam nie -.-

    ReplyDelete
  2. Semoga semuanya akan berakhir dengan baik.

    ReplyDelete