MBH MEDISPA KINI DI TAIPING !





Berita gumbira untuk semua warga Perak terutamanya yang berada di Taiping dan sekitarnya..MBH Medispa dah ada di Taiping tau !! 


Baru-baru ni Kakyong berpeluang ke Grand Opening MBH Medispa Taiping. Kalau nak tau,ni adalah cawangan MBH Medispa yang ke 21 di Malaysia & yang ke 3 di negeri Perak . Pergh .. terbaik lah..memang komited untuk jadikan korang cantik menarik memang the bomb nih! So,tak da alasan lah nak bercantik-cantik lepas ni kan..hehe



GRAND OPENING MBH MEDISPA TAIPING







Grand opening MBH Medispa Taiping telah disempurnakan oleh Kanda Khairul ,penyanyi yang popular dengan lagu ' Atiqah Songket ' dan beliau merupakan anak jati daerah Larut Matang & Selama.Kanda Khairul ni pun pelanggan setia MBH Medispa tau !



Pada hari pembukaan rasmi , MBH Medispa memberikan DISKAUN RAWATAN SEHINGGA 90%  10 KEJUTAN hebat termasuklah :


🌹 Rawatan wajah bernilai RM2 sahaja! ( T&C apply )
🌹Diskaun sehingga 90%
🌹 PERCUMA Goodies Bag Exclusive
🌹 Lucky Draw Emas 916
🌹 PERCUMA Skin analysis
🌹 PERCUMA consultation
🌹 PERCUMA makan2
🌹 SPIN & WIN hadiah menarik ðŸ¥°
🌹Diskaun Produk MBH sehingga 40%
🌹PERCUMA Hair Analysis



LATARBELAKANG MBH MEDISPA :


MBH Medispa adalah singkatan nama bagi Maya Beauty House . Ia bernaung di bawah MOHA Group Sdn.Bhd. MBH Medispa menawarkan 3 perkhidmatan terbaik iaitu MBH Medispa / Skin Expert (2008) , MBH Haircare (2017) , dan MBH Body Theory (2018).









Di MBH, setiap pelanggan diwajibkan menjalani sesi konsultasi dan analisis kulit sebelum menjalani rawatan. Pakar Kecantikan MBH bertanggungjawab untuk membincangkan keperluan kulit pelanggan, menawarkan rawatan yang sesuai dengan masalah kulit pelanggan dan memberi khidmat nasihat mengenai rawatan dan keberkesanan rawatan.Seterusnya pakej yang bersesuaian dengan keperluan dan bajet pelanggan akan dicadangkan.Yang paling best nya,selepas rawatan dibuat akan ada follow up untuk memastikan setiap pelanggan berpuas hati dengan hasil yang diinginkan.

No wonder lah MBH Medispa ni merupakan Pemenang Asia Pasifik Top 10 Perkhidmatan Terbaik & Anugerah Emas Spa Majlis Pelancongan Malaysia. Hebat kan ?


RAWATAN & PRODUK 

Rawatan yang disediakan adalah bergantung kepada jenis kulit dan keperluan untuk rawatan selepas proses analisis kulit dibuat. Rawatan yang paling mendapat sambutan ialah ' MBH Skin Growth Factor '. Ia merupakan rawatan terbaru dan paling berkesan merawat masalah parut dan kerosakan kulit. Ia adalah 10 kali ganda berkesan berbanding rawatan parut yang lain. Kesannya boleh dilihat selepas seminggu selepas tempoh “downtime” iaitu tempoh kulit bertindak balas dengan essence EGF menghasilkan sel kulit baru dan membuang sel kulit mati. Ia mampu merawat masalah berparut jerawat,parut berlubang,kulit kusam,masalah kulit yang agak nipis,kekurangan collagen dan liang-liang pori yang agak besar/terbuka. WOW !!





Sejak 2016, Dermaklair telah di gunakan di spa kecantikan MBH di seluruh Malaysia sebagai produk asas.

DERMAKLAIR merupakan produk penjagaan kulit berasaskan bahan semulajadi untuk memperbaiki masalah kulit wanita dan lelaki yang mengalami pelbagai masalah. Sebelum ini Dermaklair dikenali sebagai MBH DERMACARE tapi sekarang ia telah dijenakaman semula untuk mencapai visi.

Dermaklair mempunyai ahli kimia yang berpengalaman untuk memastikan produk yang dikeluarkan mengikut standard piawaian yang ditetapkan. Mereka sentiasa membuat penyelidikan dalam meningkatkan formulasi menggunakan bahan semulajadi untuk keberkesanan pada pengguna. 





Amacam..best kan ? So tunggu apa lagi,cepatlah booking slot korang untuk bercantik-cantik di MBH Medispa Taiping !


MBH Medispa Taiping
31 Jalan Ciku off Jalan Tupai
34000 Taiping , Perak

Instagram : MBH Medispa Taiping

Post a Comment

0 Comments