18 August 2014

KENAPA BEG TANGAN PEREMPUAN PENUH BARANG??



Assalamualaikum

Alhamdulillan,masih bernyawa hingga ke saat ini
Dalam nikmat ISLAM & IMAN

ehem .. nak berEntry pasal perempuan pulak
korang yg gegirl ni..siapa tak ada beg tangan cer mengaku !!

heh,kecik or besar sure ada jugak
kadang-kadang tak suka beg tangan sebab nampak ayu,korang pakai beg silang
tak kesah la..yong pon dulu gitu jugak..jap beg silang,jap beg sangkut

jom kita skodeng apa la yang orang pompuan buat dengan beg tangan
tak leh ke macam orang laki,cukup sekadar wallet
ehem..orang pompuan wallet / purse pom macam-macam jenis
orang panggil clutch la,apa bagai yong pon tatau nak habaq..tau guna sajo


* ihsan pakcik GOOGLE


Benda wajib ada bagi yong ialah :

1. Bedak
2. Celak
3. Gincu
4. Tab
5. Purse
6.Perfume
7. Pendrive
8. Pen
9. Ketip kuku
10. Pencuci muka
11. Charger

sekarang ni dah jadi mak budak , 
lagi besar beg lagi masyukkk
sebab ? 
Leh masukkan pampers anak sekeping dua and botol susu,
senang kalau nak jalan-jalan kannn
series !!!


1 comment:

  1. bila da nikah dan ader anak item dlm beg tu akan bertmbah., cm pmpers ank., bju spare anak., tisu basah., toy., etc., huhu

    ReplyDelete