12 August 2010

:: sampai bila harus begini...BAYI oh BABY ::









wah..
comei x gambo baby2 nih..
geram nye nengok..
haish..
mcm nk cubit je kan...
perasaan tuh sure ada bagi setiap manusia y normal..
diulang..
manusia NORMAL

ye la..sbb zaman skrg nih ramai sgt dah yang x normal
heran jgk..
asal baca paper,sure ada kes buang bayi..
dalam tandas,tong sampah,kat surau..hari nih kat pembetungan najis lak dlm brita harian..


makin hari makin menjadi..
salah sape..

mak bapak ?
ala..budak-budak tuh dah besar..pandai la diorang handle..

si perempuan ??
katanya jadi mangsa..kononya terlalu seksi

si lelaki ??
katanya perogol..xtahan tgk pompuan..gebu sgt..manja..mcm2 lagi la alasan..

dua-dua ?
sebab suka sama suka..xpe,nanti kita tanggung sesama..tanda cinta..

cekgu-cekgi..ustaz ustazah ??
sbb x ajar dgn baik...haih!

aiyak..
pakat-pakat tuding jari..
last-last..



camni la jadinya..
kesian..nasi dah jadi bubur..
gile klise ayat tuh~

hari ni plak :

Kabinet memutuskan kes pembuangan bayi disiasat sebagai kes bunuh atau percubaan membunuh bagi memastikan perbuatan tidak berperikemanusiaan itu menerima hukuman berat. - bHARIAN

mampukah undang-undang membendung gejala nih ???

...undang-undang islam x mo plak nk buat...

2 comments:

  1. singgah!

    entri seperti ini,pernah juga saya kongsikan.
    memang,mana letak otak manusia sebegini?
    geram!!

    ~peringatan juga utk diri. :)

    ReplyDelete