13 July 2010

:: sebelum mata terpejam ::


.. salam alaik ..

entry kali ni tajuk cam best je..bukan ape..sbb nak tidow dah..hihi..
alhamdulillah..msih bnyawa hingga ke saat ini dalam rahmat Ilahi dan nikmat Islam dan Iman..

hari yang agak meletihkan sbb hr nih melakukan acara rempit ke Kajang dgn roomate..hihi..biasa la..awal sem,mcm2 mende y nak dbeli..itu la xde,ini la..melayang selai-selai dwet yang ada..inform siap-siap la dkt mak a
yah nti nk mntak dwet lagi..hihi..
sampai bilik je..buat apa y patut..tunggu Maghrib..ingatkan pas maghrib nk lelap la..coz mata teramat melekat..NGANTOK..tp x bjaya..golek punya golek..pujuk mata ajak lelap..xmo jgk..bebal aku dibuatnya..dengar je azan Isya`..apa lg,solat trus la..bancuh susu anlene coklat..yum yum..DELICIOUS..dh rupa mcm anak spupu aku y nama Fadhlullah tu kata..siap lenggok kepala lg..hihi..pkena KFC toa
sted pocketfull y dbeli ptg td..segar la bijik mata berdua ni..tu yang mnaip mlm nih..

minggu ptama plajaran pun xmula lagi..suma amik feel je..kenal2 dgn lecturer,kwn2 baru n plajaran baru..so far so good..esok hari ketiga..bsedia utk bjumpa dgn Prof Hashim lagi..sem lpas pun ada gak menuntut dgn dia..

kuliah utk sbjek persoalan fiqh semasa lecturer arab y ajar..dan dan tringat time stdy kt INSANIAH..fully arabic..aku plak pas grad smbung msuk UKM 1 sem x brapa nk speaking arabic..apa lgi..g.a.g.a.p la jugak..padahal sesi pkenal diri je..ahakz...sempoi la tuh..y bestnya klas tuh aku sorng je stdent sem 2 pompuan..y 7 org lg bdk2 y dftr msuk master sem 1 intake julai nih..bdk laki ada la 4-5 org..xpe ah..

bila prof dok sembang..kepala otak dok trengat doktor2 arab INSANIAH..wah..rindu amat kat diorang sume..ntah bile la aku nk g mlawat dorang..ada y dh hbs kontrak,balik mesir..ma`assalama
h pun..hurm...



ni la wajah-wajah kesayangan hamba...

ya allah kau sejahterakanlah guru-guruku

..amin..

2 comments:

  1. Amin..kepada semua guru-guru yang pernah mengajar saya jugak.. :P






    http://nomborsebelas.blogspot.com/

    ReplyDelete