JJCM DI PADANG BROWN PENANG

JJCM : Padang Brown ( padang broom )
=================================

Malam tadi meronda cari makan di Padang Brown .. actually ni 1st time sampai .. dok baca orang review ja .. cadangnya minggu lepas nak mai , end up ada urusan lain .. makanya Allah dah atoq rezki kakyong mai malam tadi 

Penang ni ada banyak tempat makan .. memandangkan kami mai dengan anak-anak so kita cari port untuk santai-santai dan mesra kanak-kanak ..

Ada macam-macam.menu la disini .. segala makneka makanan ada..pasembor,char koeytiaw,nasi..smua ada lahh and yang bestnya dekat medan selera ni ada taman permainan so aman sikit mak-mak nak makan bila anak-anak pi main ..mak tenang anak gumbira gitteww

kakyong dok taram nak makan chelor-chelor tu ja .. kemain macam orang mengidam pulak ! halah halahh macam yong tau foo jugak lebih kurang pon.. harga dikira ikut warna lidi tu..bermula RM2 - RM5 .. sotong kangkung pun ada gaiss..pastu kakyong oder char koeyteow + mango shake .. kali ni tak da makan nasi sebab nasi kami dah masak di hotel,jamu anak-anak makan kenyang-kenyang dulu,so keluaq makan ringan-ringan sajaa

alhamdulillah
cravings fullfilled ! 











Post a Comment

0 Comments