24 March 2015

KERIAN BERSELAWAT : PENANGAN YA HANANA


assalamualaikum

alhamdulillah,masih benyawa hingga ke saat ini
dalam nikmat ISLAM  IMAN

malam tadi ada majlis KERIAN BERSELAWAT
habib syeikh Qadir asSagaf datang kerian oit!

majlis ni adalah julung-julung kali dibuat di daerah Kerian
maklumlah,selalunya majlis berskala besar camni buat kat IPOH saja
memang tak sampai la kalau ipoh nun
lebih kurang 2 jam lebih jugak nak sampai kalau dari sini

alhamdulillah
disebabkan kali ni buat kat sini
kat bagan serai ja
jarak dari rumah pon dalam 20 minit ja
berkesempatan la yong menjenguk suasana

actually,majlis ni 3 hari
ada dengan qasidah dari 10/3/2015
kemuncaknya malam tadi 12/3/2015 habib syeikh turun berselawat sekali

lepas maghrib yong & mak bersiap-siap
even dari lepas asar pun dah fenuh newsfeed dalam FB oleh warga kerian 
yang dah bertandang di mini stadium bagan serai tu
jalan jem jangan cakap la..sepanjang-panjang jalan 

alhamdulillah,kami jumpa port cantik & mudah untuk paring kereta
and jalan sikit untuk ke stadium

yang paling hepi mestilah si kecik ni
yong tanya dia nak pi mana
dia jawab 
NAK TENGOK YA HANAAA




overall siti zubaidah sangat behave 
tak da terkinja-kinja melompat
or guling-guling nak itu ini
nak beli mainan ka apa 

kalau camni punya perangai
ummi boleh bawa lagi ^^

sampai rumah pukul 11.30 malam~

2 comments: