23 November 2014

SAYONARA : JAMUAN AKHIR TAHUN



ASSALAMUALAIKUM

wow..cuti sekolah dah bermula ^^

sebelum cuti sempat jugak yong arrange satu jamuan 
untuk anak murid yong
al maklumlah,tahun ni 1st time pegang kelas
tambahan pulak ada 3 orang mrid yang nak berpindah

sebenarnya jamuan pun on the spot
tak da pun kutip duit setiap bulan
untuk jamuan ni ja kutip sorang rm5
anak-anak nak makan KFC !!

hai la anak..
maka yong pon collect la duit diorang 
belikan barrel & topup bagi semua orang dapat makan
selebihnya ada la murid-murid bawa makanan dari rumah

kalau dah namanya budak-budak
dah tentu-tentu la KFC tu merupakan benda mewah
nak pulak anak-anak orang kampung
and sekolah kami dalam tebuk
jalan mini tar,kiri kanan sawah padi
silap-silap drive kalau selisih kereta boleh masuk parit
hiihii

makanya,bila yong balik dari beli KFC
berkerumun lah budak-budak depan kelas
nak KFC depa cakap
budak kelas lain semua tunggu tengok kat luar kelas kami

nak jadi cerita kelas kami ja yang buat jamuan
errrrr..tak pa lah,nanti ampa buat jamuan jugak naaa










alhamdulillah
setel ^^

teringat plak time skolah menengah dulu
jamuan makan KFC jugak
snack plate sorang satu
jenuh AJK kelas bawak balik
dah la kena naik turun bus pi pekan aloq staq
gila punya gigih ~

3 comments: