06 November 2014

HATI-HATI..PENCURI PAKAIAN DALAM WANITA BERKELIARAN!!


ASSALAMUALAIKUM..

pagi-pagi ni buntang biji mata bila tengok gambar 
dalam satu grup facebook
tentang pencuri pakaian dalam

erk..





hai la manusia..macam-macam hal dok ada zaman sekarang ni
tak pasti la kot dia curi nak bagi kat aweks or nak jual atas desakan hidup

allahu robbi..
beringat la ye kawan-kawan 
terutama perempuan
tak kira dah kawen or masih bujang

teringat dulu arwah tok pernah pesan
jaga pakaian elok-elok
orang kalau nak buat jahat,dengan pakaian kita pon boleh
rambut-rambuh,kuku jangn dok buang merata

macam kita tengok dalam filem
ambil kuku,rambut,pakaian nak buat santau,buat bagi suka

nauzubillah~

5 comments:

  1. Entah apa yang ada di benak mereka tuk mencuri underwear tersebut... Semoga mendapat hukuman setimpal...

    ReplyDelete
  2. Pelik betul. Entah apalah dye owg nak buat dengan pakaian dalam tu semua. Angel Love Soldier

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puaskan nafsu kot? ada penyakit seks meyimpang! macam2 penyakit dunia akhir zaman...

      Delete
  3. Ya Allah..pelik pulak spesies ni..nak buat apa eh?

    ReplyDelete