22 August 2014

#MALAYSIA BERKABUNG 22 OGOS 2014



Assalamualaikum..

Alhamdulillah,masih bernyawa hingga ke saat ini
Dalam nikmat ISLAM & IMAN

ya,masih dengan tajuk Malaysia Berkabung
Actually,hari ni baru sempat nak buat entry
Semalam kalut sangat seharian 
Dengan kelas penuh berderet
Petang pula dengan si kecil
Yong selalunya akan manfaatkan petang jumaat untuk bersenang lenang..haaa...kemain!

Since dah habis bersenang lenang
Hari ni nak up entry
Semalam kita semua memberi penghormatan terakhir utk mangsa MH17.. sebak rasa hati ji time umum kat anak murid
Rasa macam tak leh nak cakap pun ada


Time ni kelas kitorang memang dalam makmal komputer, masa kelas diorang pon dah nak habis,leh la tayang sikit untuk anak murid..sunyi sepi diorang!


Selamat kembali walau yang kembali hanya jasad
Semoga kalian ditempatkan bersama hambaNya yang beriman..amin..

Tak perlu nak meroyan kenapa diorang dapat layanan sehebat perwira negara.. kita sendiri pun belum tentu bagaimana khatimah kita kan...?



1 comment:

  1. Salam Ukhuwah Fillah ..
    Singgah Sini Dr Group Blogger Ben Asaari
    Jom Terjah Blog Saya
    http://akifimtiyaz3.blogspot.com/

    ReplyDelete