05 August 2014

JERAWAT : APA KENA MENGENA DENGAN PENYAKIT ANDA ?


Assalamualaikum

Hari ni yong nak berkongsi dengan anda 
satu video sempoi dari youtube



mengenai kaitan jerawat dan penyakit
ha...orang perempuan memang alah memanjang bab jerawat ni
tapi,orang lelaki pon ada jugak yg concern bab ni
ye la,bukan sekadar nak cantik,tapi nak sihat juga kannn

layannnn~


kalau korang tercari-cari produk terbaik untuk penjagaan muka
yong rekemen korang try satu produk ni..

sebab ? 

yong pon guna & dah merasai perubahannya
maklumat lanjut : KLIK SINI

1 comment:

  1. Nieyl dlu pun byk jerawat di muka..hihi..
    skrg..Alhamdulillah..licin mcm kulit telur..hehehe~
    tak ada gurau aje..nieyl nie klu ade je biji jerawat keluar..
    ya Allah 100x akan mengadap cermin...huhu~bukan ape..
    ckp biler la nak hilangggg..:P
    Selamat hari Raya..

    ReplyDelete