04 April 2011

:: alahai anak murid ustazah.. ::

.. salam alaik ..

alhmdulillah,msih bnyawa hingga ke saat ini dlm nikmat ISLAM & IMAN..
syukur padamu ya ALLAH

hari ni dah lebih kurang 8 minggu yong mengajaq kat skolah ni..
best sgt2 la sbb dekat dgn umah...6.30 pagi dah kuaq dari umah..bawa keta ayah ke skolah..

pagi2 hari...dikejutkan dengan bunyi budak mnangis dlm kelas tahun 1..
punya la kuat dia meraung..bdak pompuan..
puas yong tanya..x faham apa yang dikata dalam teresak-esak..
dekat 15 mnit jgk la pjuk sruh diam & bgtau apa masalah dia...napa dia nangis..
rupa-rupanya...

TAK BOLEH NAK BUKA BAJU je..
pakai baju 2 lapis,baju sukan kat dalam,bju krung kt luaq...
tgk kwn2 msuk klas pkai bj sukan siap..mau x meraung budak tu...

apa lagi..tolong bukakan baju dia la..hihi
alahai..anak murid ustazah...

1 comment: