09 March 2011

:: bila budak menyanyi... ::



.. salam alaik ..

alhmdulillah,masih bnyawa hingga ke saat ini dlm nikmat ISLAM & IMAN..

hari ni dah masuk minggu ke 3 yong mngajar di sekolah..syukur sbb yong dpt nikmat begelar pendidik ..hari ni dok tengok gelagat bebudak darjah 1 dalam kelas iqra'..macam2 kerenah dok ada...hihi..x larat nak gelak dbuatnya..huruf FA disebut SA..sesedap oren je bebudak tu padahal baru ja kawan2 sebut...
bila time nyanyi lagu alif ba ta..mak ai..semangat nya~

nak pulak time nak balik..time tu la berbaris,baca doa..bagai nak rak bebudak tu baca doa kuat-kuat..tambah plak dengar ustaz cakap : baca pelan ustaz x bagi balik..hihi..

teringat zaman kekanak riang dulu..camtu la jugak kita kan..hihi..
majoriti budak bawak beg tarik..zaman yong dulu anak2 org kaya je bw beg tarik,beg swan tu ha...tengok kwn2 pakai beg tuh teringin sgt nak ada tp x penah ada pun...

berbalik kpd bebudak drjah 1 tadi..yang lelaki majoriti beg ada katub BEN-10..
yang pompuan plak...ha,mesti la beg katun princess,kaler pink..hihi..

sronok la sgt...dh hbs bc doa,
ucap SYUKRAN YA USTAZ,SYUKRAN YA USTAZAH,,trus diorang salam cium tangan ^^


0 comments:

Post a Comment