30 December 2010

:: suka duka 2010.. ::

.. salam alaik ..
alhmdulillah msh bnyawa hingga ke saat ini dlm nkmat ISLAM & IMAN..syukur ya Rabb

day after day,time passed away ( mcm lagu westlife lak ! )
hihi..sehari je lagi nk masuk tahun baru kan??
masa utk muhasabah diri..apa y telah dilakukan spnjang tahun 2010..adakah tcapai segala azam y diucap di awal januari2010??

well,as for me..tahun 2010 dimulakan dengan pengajian master
( sebab dftar masuk ujg bulan 12 ) then dapat kawan2 baru..

maka bermula la sesi pngajian sarjana..pngalaman baru buat yong..
maklum la,tmpat baru,suasana baru..hoho

tahun 2010 jugak yong bertukar status & insya-allah 2011 akan bertukar status lagi..
bkn yong ja..member2 pon sama..majoriti kwn2 sekelas dh bkawin,ada 2-3 org dah jadi ummi pun ~ seronok nye diorang kan..
pastuh dlm tahun 2010 yong byk ke sesi temuduga..hihi..mencari pkerjaan la katakan..hajat dihati nk bantu mak ayah..
tp still unemployed..hopefully ada jwpn y baik menanti yong di tahun 2011.

life as student biasa la mesti penuh dgn esaimen & homework and y paling xleh blah EXAM..hihi..alhmdulillah syukur exam utk kedua2 smester tlh bjln lncar..result pun alhmdulillah,memberangsangkan..

here i am,by end of this year..setelkan proposal..
step by step..meng-aula-kan apa yang lebih aula ( utama )
hoho..

syukur padamu ya allah atas segala nikmat yang telah kau berikan..
mudah-mudahan tahun yang mendatang bakal berseri dgn lebih rahmat dariMu ya Allah..
jadikanlah aku hamba y sentiasa bersyukur atas segala nya..jangan kau jadikan aku sebagai umat yang ingkar & alpa..



No comments:

Post a Comment