21 August 2010

:: mencarut di bazar ::


... salam alaik ..

alhmadulillah masih bnyawa hingga ke saat ini dalam nikmat ISLAM dan IMAN
amacam puasa hari nih..ada ok ke kwn2??
alhmd..yong ok sokmo ^^

hari nih nak story tentang prangai mnusia time membeli di bazar..
rasanya smua dah maklum pun suasana kat bazar..
sesak..sempit..bising..
ape lagi ??
bau asap...murtabak,roti john..nasi kerabu..

yong bukan nak story bab makanan..
2 hari lepas g bazar ada la budak laki 2 org blakang yong
dok melawak dgn member dia..
ada sorg pakcik tu sebut..CHAR KOEY TEOW dik...CHAR KOEY TEOW..
dia bleh wat main sebut..melancap meh..melancap meh..

what the hell ???

dengar 2-3 kali dia sebut..maleh nak layan
tapi
melarat smpai dok ulang byk-byk kali
apa lagi...membe yong pusing blakang,kasi usya sama dia atas bawah
x kasi can..pandang kasi dia glabah
ha...
tau glabah
kau mencarut xrasa apa
ko lelaki plak..
sedap je dok main sebut
ada pngalaman ka????

haiya..tepuk dahi mnusia camtu
sronok sgt..
tu la budak MELAYU
sebut kaum je kang nak melenting
tapi..buat gak..

hari ni..
ada 1 kapel MELAYU
dah kapel mesti laki + pompuan..
bjalan bkepit..seksi siot aweknya
yang laki..tangan gagau merata
haish
xpasti la dah kawen ka blum
klu x kawen sah-sah bsalah
klu dh kawen
xmanis dpandang la wlupun dah halal utk kalian bdua

aduih...
macam-macam hal~

0 comments:

Post a Comment