09 August 2010

:: hidup di planet lain..MUNGKINKAH ?? ::


.. salam alaik..

pekabo ?? hope sht2 blaka la noh..
alhmdulillah,masih bernyawa hingga ke saat ini dalam nikmat ISLAM dan IMAN..

hari ni agak lambat aku on9
balik dari kuliah pukul 11 baru la nak tengok apa y ada dalam internet..
belek-belek paper on9 yang ada..macam-macam cerita dok ada..
dari kes rogol,bunuh sampai la ke satu cita nih..y aku pilih sbg entry kali nih..

ada sorang saintis cadangkan kita pindah ramai-ramai ke planet lain
sumber : kosmo

" satu-satunya peluang untuk mengekalkan kesinambungan manusia adalah dengan membuka penempatan baru
di planet-planet asing "

erk..
terkesima seketika..
haih..MUNGKINKAH wahai incik propesor ??

gagagaga..
pemikiran yang x terbatas..live forever..camtu la akibatnya..

kita sbg umat Islam ada istilah kebangkitan semula slps kematian
so..aku x mo hurai panjang..korang pun lebih arif bab nih..
lagi pun,ni pendapat pakcik ni je kan..xkan kita WAJIB ikut..
hihih..

tuan umah : saje nak ajak korang fikir & usya paper kosmo ^^

3 comments:

  1. da ushar paper kosmo online..tapi baca bab sukan jek...hehehehheheheheheheheheheh:)

    ReplyDelete
  2. huh..knpe ea..hmm..nk kiamat ker

    ReplyDelete