05 February 2010

:: sesat di kuala lumpur ::

... assalamualaikum w.b.t .......

huh..letih bebeNor aku hari nih...apa x nyer..merempit ke KL dgn classmate aku..memula ingt nk g dgn komuter ja..ntah bila dia ckp port tuh mcm jauh ja..nk ajak aku g trus dgn moto..aku on je..jgn merungut skit pnggang udah..tp y sebnor nye..bkn jauh mn pown..cuma kitorang je x taw cmno..aku ni malas nk memandai sbb aku bkn org KL pown..cuma aku taw la jgk lau dah kata bank islam dkt2 dgn sogo n bangunan MARA..at least dkt kwsn dataran mdeka tuh aku pnh la smpai..xda la perak sgt kan..hoho...
so..kitorang merempit la...dr UKM nk ke KL xde hal..45 mnit smpai la..time nk balik tuh 2 JAM kami dok ats moto..nth gena la silap jln..jap sana,jap ikut sini...aduih...mcm2 hal..alhmd akhrnya smpai gak la kt UKM..hihik...kantoi sguh...mronda rata mkn angin la kami~

*****************************

alhamdulillah..
urusan kami allah pmudahkan..pgwai y in charge bhgian kad kredit bank islam tuh bg kjsama spnuhnya..thnX so much En Sarifuddin..it means a lot..as for me,aku x de byk btanya sbb bkn tjuk aku...aku kn refer kat org lain y lbih arif ttg tjuk y aku nk wat tuh..en sarifuddin tuh pun bg la no kontek sorg ustz ni..dia ktua syariah compliant..apa2 hal aku kn setel dgn ustz tu la..so mybe esok lusa la aku berurusan dgn dia..aku dh call td,alhmd dia stju ja nk berdialog dgn aku..cuma nya km x kmpom kt mn nk jmp..dia soh trun sentul,umh dia..istri dia pon ada..aku la xtaw jln nk g sn n xda trnspot...hOooO...

slain dr ustz tuh..aku ada mnta tlg dr mbe baek aku..mOmon...so,nt aku nk bdating stdy dgn dia la psai plaksanaan BBA ( Bai` Bithaman Ajil ) y djlnkan dlm pbnkan islam di mlysia nih~



0 comments:

Post a Comment