07 September 2014

CABARAN 30 HARI | HARI #8 : 5 LAGU CINTA KEGEMARAN ANDA


Assalamualaikum

Cabaran hari ke 8 diteruskan

5 LAGU CINTA KEGEMARAN ANDA


amboi..kemain nak atoq 5 lagu cinta kegemaran
eh..jiwang ?
ada la kot sikit-sikit.eheh

jom tengok lagu apa yang yong suka

1. BALADA HATI



Lagu KRU ni..Actually lagu-lagu KRU memang berhantu 
sebab yong ni kira fanatik dengan kumpulan KRU

2. UKIRAN JIWA



Ni plak salah sorang vokalis yang yong suka dari dulu sampai sekarang
Suara dia memang sedap..
Tak tau la kenapa,memang suka lagu-lagu Awie.
Yang ni setiap kali dengar macam sayu ja 
even tak da pon sejarah hati ka apa dengan lagu ni
Lagu filem SEMBILU kan..

3. MY ALL



ehemm.. ni lagu kak mariah
yong sertakan video yang ada lirik je la ye
video original tak comel untuk tontonan umum
ahaks!


4. LET ME GO



Lagu Chad Kroger ft Avril Lavinge ni memang masyukkkk
yong suka avril , yong suka lagu-lagu Nickelback
Kalau nak tau,Chad ni vokalis kumpulan Nickelback
sexy habis suara dia..aumm~


5. MY HEART WILL GO ON



Ni lagu tema filem TITANIC
tapi lagu dia memang meremang
padan la vokalis dia
Celine Dion tu..jangan memain!

Heh,kalau nak disenarai kan jenuh senarai
kalau masuk dalam pendrive tak cukup gig rasany
*ayat bajet

tapi,cukuplah yong senaraikan 5 seperti yang diminta

sekian!






10 comments:

  1. kannn... bab lagu ni rasanya kalau disuruh senaraikan 50 buah pun laju je kot! :D

    ReplyDelete
  2. suke celine dion.. suara yg memukau.. :)

    ReplyDelete
  3. minat sangat dengan celion dion. dulu kecik-kecik akan miming lagu dia...hihihi

    ReplyDelete
  4. segan nak mengaku tapi pernah gak lagu2 celine dion tu..heheh

    salam singgah..

    ReplyDelete
  5. wah.. lagu ni semua best2 la... ada juga lagu yang kak yati suka..
    jemput blogworking ye tuan tanah..

    www.yatiadam.com

    ReplyDelete
  6. Sama le lagu kita ....My Heart Will Go On.

    ReplyDelete