17 July 2010

:: makan pOn susah..hadeh.. ::


.. salam alaik ..

tajuk entry kali nih bkenaan dgn MAKAN

alkisahnya..hari nih aku g kafe dgn membe2..dah lama rasanya x menjenguk ke kafe tuh..bukan apa,2-3 hari nih mkn kat luar je..cari bank HSBC la..g kajang la..bangi la..macam-macam hal dOk ada..tambahan pulak skrg nih ada asean games utk budak2 skolah mnengah..pakat bkampung la kat kolej kitorang..seingat aku..hari ni la aku jejak plak kafe tuh since hari perasmian tu..punya la ramai kat kafe..sesak amat..tu yang kata nak makan pun susah..

.. nampak x kena beratur panjang ?? ...

enough cita pasal asean games tuh
yang nak aku story hari ni ialah ttg kedai makan y tak sedap sangat-sangat..

sem nih aku brani cakap kolej za`aba la paling hampeh
antara kafe2 yang ada..nape??? sbb suma mkanan y ada x cedap..majoriti y pergi nak membeli suma mesti tarik muka ..hello..dah dekat pukoi 2..makanan yang ada ntahpape..lauk jgn cakap la..tgk x selera..makan?? rasa pun x tau nak didefinasikan sbg apa..
kalu ye pon nak conquer perniagaan y ada..amik suma kedai dlm kafe tuh sila pastikan makanan anda dalam kondisi yang baek bukan ala kadar..mati segan idop x mau..nk kasi orang mengata..semalam aku oder tomyam ayam...dia boh kicap..ada ke...dahla manis..harap isi ayam ketul-ketul..sayur xde langsung...TOMYAM KAH ??

Susah la camni..cian kitorang tau
kitorang x rela..

huwaaaaa

2 comments:

  1. sabo je la.. nak wat cmne kan.. huhu
    mungkin ini satu cara berjimat ke..

    ReplyDelete
  2. ye la bjimat..MUNGKIN.. ^^

    ReplyDelete