16 January 2010

:: hujan ::















"Hujan yg trun bgaikan mutiara..."

cmtu le rangkap lagu allahyarham sudirman..syahdu je layan lagu tu kan~hihi..
so for now wanna talk bout rain..bcoz ptg td ujan y teramat lebat dkt bandar baru bangi..

alkisah aku dgn roomAte aku g bsiar2 ptg td kat sana..konon2 cuci mata la..g ronda kat bintang..saja la g sana dh x da apa pgrem..balik je dr PTSL,solat asar trus je pecut kuda merah aku g sana..dh nk dkt smpai,ujan trun..elok km msuk dlm bngunan tuh..ujan trun mncurah2..rhmat allah utk umatnya la tu~
jalan punya jalan..cuci mata xde menda pun y kami beli..nak balik pun ujan dok lebat lg..maka..dgn selamba ya ya km pun lepak la kat kdai nasi kandaq kt bwh tu..lyn mnum jap smntara tgu ujan seryat..hihi..seryat ja ujan..apa lg..laju je kuda aku pecut g mcD..cr peosperity burger..hihi..
mau x mau balik tu redah jgk la ujan..lau tggu kang kelam pulak nk balik hstel..

0 comments:

Post a Comment