09 May 2015

MOOD NAK MENANGIS


Assalamualaikum

Alhamdulillah masih bernyawa hingga ke saat ini
dalam nikmat ISLAM & IMAN

rasanya dah hampir 2 minggu lebih takmenaip disini
sibuk + buat-buat sibuk kot..hehe

banyak yang terpendam ingin dikongsi
tapi bila mengadap laptop nak menaip
terasa belum masanya untuk berkongsi
eh,apekah ?

korang layan je la baca entry2 yong ye

actually 
sepanjang hari semalam,siti zubaidah angin tak brapa nak elok
apa yang dia moody yong pon tak tau

pagi-pagi yong ke sekolah untuk program motivasi dengan pelajar tahun 6
tamat program terus balik ke rumah,sampai dah pukul 2 petang dah

mula lah dia buat perangai
eksyen menangis
minta didukung
minta susu

yong dukung,yong buat susu

pastu menangis
yong takda marah pun
yong tanya : 
pasaipa anak ummi tereyak

dia sebek

tengahari dia kencing dalam seluar
malam berak pulak dalam seluar

nak marah rasa kesian
even ada jugak mencubit

sebelum tidur 
yong sembang dengan dia
tanya kenapa buat perangai
dia pandang muka yong

awat cek tereyak
cek sedih ka

dia sebek

walau apa pun,ummi tetap sayangkan siti zubaidah
cek anak ummi
cek jadi anak solehah na
tak mau buat perangai tau
dia pandai kan..

siti zubaidah angguk



allahu robbi

mak cakap


mungkin dia rasa kot 

nak dapat abah baru



budak-budak punya instict




..



.


* lap ayaq mata



1 comment: