14 September 2014

CABARAN 30 HARI | HARI #14 : CERITA KASUT SAYA


assalamualaikum

Hari ni yong nak teruskan cabaran 30 hari
dengan tugasan 
CERITA KASUT SAYA


pompuan kalau dengan kasut 
kalau boleh memang akan buat koleksi
heran jugak kan ?
yong pon heran jugak

Tapi kan.biasa la tu
korang kena tau
orang perempuan ni
kasut macam baju
untuk ke pejabat,kasut lain
untuk jalan-jalan,nak shoping,lain pulak
nak pergi kenduri kasut lain pulak

hehe..apa nak buat~

oh ye,berbalik kepada task hari ni
iaitu cerita tentang kasut

Kalau nak tau,dari kecik sampai besar
beli kasut merupakan problem yang paling besar
sebab ?



Ni la sebab nya
Asal beli kasut,kemain susah nak dapat saiz
Kaki saiz besar,kalau masuk kedai
Tanya saiz yg besar skali
Kadang-kadang saiz 9 pon tak muat!

Lama-lama melepak kat kedai kasut
Mula la naik meluat

Last-last beli sandal rm10 kat pasar malam ja
Senang !

Untuk pergi sekolah,kasut hitam bertutup
Alhamdulillah la ada saiz yang jenis kasut skema ni

Heheh..

Sekian !





5 comments:

  1. as salam tuan tanah
    tahniah anda ada blog yg menarik..

    jemput blogworking
    www.yatiadam.com

    ReplyDelete
  2. Saya kagum dengan MommyLizz. MommyLizz kerja jadi pengedar Shaklee je ke?

    ReplyDelete
  3. perempuan mamenag tak lepas dari kasut kan..hehee

    ReplyDelete
  4. Sama la , susah dapat kasut yang senang nak ngam dengan saiz kaki.. renjong katanya

    ReplyDelete
  5. sama la saya kak..kaki prob sikit nak cari saiz.. bertabah ja la masuk satu2 kedai. ada jumpa yg lawa tp tak ada saiz..sedih betul.. rsa nak jd designer ja..hehe

    ReplyDelete