29 August 2014

ALHAMDULILLAH,BABY GIRL LAGI


Assalamualaikum

Alhamdulillah,masih bernyawa hingga saat ini
Dalam nikmat islam dan iman

Syukur sangat-sangat
Anak dah boleh balik dari wad
Nak dekat sebulan dah kena tahan kat wad sebab baby tak cukup bulan..giler happy!

Mak tanya nak bubuh nama apa
Aku terkedu..rasa macam tak plan pulak nak boh nama apa..padahal ada ja!

Siti Aisyah!
Ye la,kakak dia Siti Zubaidah kan..
Rasa kekok pula dah lama tak pegang baby
Maklumlah si kakak nak masuk 3 tahun dah

Eh

Apa punya mimpi ni

Bila pulak aku mengandung

Allahu akbar.. jam dah dekat pukul 6 petang

Aku bangun terus mandi,solat asar


Amboiiiii mimpi di petang hariiii !!!

2 comments:

  1. Ingatkan betul...dh bleh tambah dh tu, si kakak dh 3 tahun, hihihi

    ReplyDelete
  2. @mama 3farhanah : hihiii.. dlm mimpi 3 tahun,padahal baru nk msuk 2 thn bulan 9 niiii..

    ReplyDelete