21 July 2014

MH17 & TEGURAN IMAM MUDA HASSAN : SETUJUUU



assalamualaikum ..
Alhamdulillah masih bernyawa hingga ke saat ini
dalam nikmat ISLAM & IMAN

Hari ni nak berEntry pasal MH17
sejak peristiwa tu,memang yong tak da buat apa-apa entry mengenainya walaupun sebenarnya banyak yang bermain di fikiran , tergedik-gedik rasa nak taip dalam blog ni .. tapi hold jap la..sedih terasa setiap kali yong tengok gambar-gambar mangsa nahas,mana dengan nampak mainan kanak-kanak lagi..laju ja air mata turun..ye la,dah jadi mak budak,cepat pulak sensitip~



tertarik dengan teguran IMAM MUDA HASSAN 
mengenai pertanyaan-pertanyaan wartawan kepada keluarga mangsa..
bagi yong memang semak dengar soalan ni bila tengok dalam TV..
ye la,cuba letak diri kita sebagai family mangsa,
orang dok sibuk tanya soalan-soalan merapu..
tu semua nak bagi naik rating ka apa..nak tambah sedih ?



pastu sentap pula para wartawan ..hurm



7 comments:

  1. Yupssss! setujuu jgkkk ngn Imam Muda Hassan

    ReplyDelete
  2. setuju. tapi tu la kadang manusia ni susah nak terima pandangan orang lain. tu yg sentap. hehe

    ReplyDelete
  3. betul2. setuju sgt dgn kata2 imam muda tu. soklan2 cenggitu x sah kalau tak ditanya.

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum, dan selamat Pagi. Salam singgah pagi di sini. Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin. Datang dari Blog Mialiana.Com

    ReplyDelete