26 October 2010

:: runaway bride..makin menjadi-jadi pulok~ ::

.. salam alaik ..

alhmdulilah,msih bnyawa hingga ke saat ini dlm nkmat ISLAM & IMAN


entry hari ni mode membebel sket..
korang perasan x isu y ada kat sekeliling kita 2-3 minggu nih..
pasal RUNAWAY BRIDE

riuh 1 malaysia kes bakal pengantin lari
si ROZALIYA tuh..
skrg dh putus tunang..

hari ni plak dlm KOSMO
Noor Kalsom yang menghilangkan diri sejak 16 Oktober lalu di Bagan Datoh


haish...
macam2 hal
part lari nih yon betoi2 x suka
sebab menyusahkan orang je
tau x napa yong ckp cmtu ??

sebab membe yong pon penah wat hal camnih..lari dari umah..tup-tup mak bapak dia g umah yong cari dia..APE KES ??? seronok plak tuh mak bapak dia kalut dok cari dia..
xguna punya anak..
yong x bsalah pun tau dlm hal ni..
ada slh faham antara dia & family dia..x pasai-pasai ja tlibat..

xpaham betoi org skrg nih
lari tu boleh selesai mslh ke ??
mak ayah bela elok2 dari kecik smpai besaq..senang2 ja buat camtu kat mak ayah
chill la..stiap mslh ada pnyelesaiannya..
bincang elok2 dgn mak ayah
jgn dok ikut nafsu ja..

matang sket la..plezz..

8 comments:

  1. aah betul tu yong...
    kalo ye pun nk lari2 jgnla smpai mnyusahkan org len kan?kan?kan? ^^

    ReplyDelete
  2. makin lama, makin mcm2 cerita, takut ler

    ReplyDelete
  3. hari ini kita baca kisah orang. entah esok lusa terjadi dalam keluarga kita.

    bukan mustahil sepertimana yang IM rasa sekarang ini...

    ReplyDelete
  4. kak liza : tu la psal..
    IM : ye la..suma bnda x mustahil...

    ReplyDelete
  5. nanti dah masa, yong jangan lari pulak ye...hehehee

    ReplyDelete
  6. acu : hrp2nya begitulah...hihi..xmo lari,penat

    ReplyDelete
  7. nyusahkan mak bapak ajo...huhuu

    ReplyDelete